Asdfasdf- iki_prens_annesi_ yaaa bunun sebebi neyden olabilir ki çocuklar gerçekten perişan oluyor yani
iki_prens_annesi_ Asdfasdf- bilmiyorum ama ırsi diye düşünüyorum ben eşimde böyleymiş çünkü kaynanam da aynı şekilde ben oraya bağlıyorum
Ayferde Asdfasdf- o hastanede doktor yok ya doktorlar hep asistanlara baktırıyo yada asistanı yerine geçirip hiç gelmiyo bile 3 tane farklı bölüme gittim orda hep aynı şey uzman yok bitane
Asdfasdf- iki_prens_annesi_ ablamın oğlunda da vardı demiştim ya hep aynı ilaçları veriyordu olmadı dozunu artıracaksın demiş belirli bi yaşa gelince kendiliğinden düzeliyor dedi ablam ama zor işteee