Asdfasdf- Bebeğim doğduğundan beri kaka yaparken aşırı derecede zorlanıyor ıkınıyor ne kadar hastaneye gittiysem lavman veya duphalac şurup verdiler artık onlar da etki etmemeye başladı araştırma hastanesinde iyi bi doktora götüreyim diyorum öneriniz var mı
iki_prens_annesi_ Asdfasdf- 3 buçuk yaşında oğlum doğduğundan beri aynı şekilde çekiyordu yeni yeni düzeldi bizede tüm Doktorlar ya fitil ya şurup ya krem verdiler lifli beslensin dediler beslenme çok işe yaradı
Neslihan1903 Asdfasdf- anüste darlık vardır belli çocuk doktoruna değil çocuk cerrahisine bir götür benim kızımda vardı kendi doktorumu cerraha yöneltti çözüldü şükür
Ayferde Asdfasdf- o hastanede doktor yok ya doktorlar hep asistanlara baktırıyo yada asistanı yerine geçirip hiç gelmiyo bile 3 tane farklı bölüme gittim orda hep aynı şey uzman yok bitane
Asdfasdf- iki_prens_annesi_ bana da bol bol sıvı tüketsin dedi çok veriyorum ekmek pek yedirmiyorum süt değil mama ver dedi aynen uyguluyorum ama düzelmedi 😕
iki_prens_annesi_ Asdfasdf- zamanla düzeliyor bide bazı kişilerin malesef yapısı böyle oluyor metabolizma yavas çalışıyor benim oğlum hiç sevmez çorba sade içmez ekmek banar hep sulu yemeklere de aynı şekilde pilav makarna bayılır ama meyve de sever kayısı armut vs yiyince rahatlıyor biraz
Asdfasdf- iki_prens_annesi_ oğlum meyve falan da çok yer ama hiç fayda etmiyor ıkınırken titriyor artık
deleted20517 Asdfasdf- benim bebeğim yeni doğan zamanları öyleydi çok zorlanıyordu cerrah görmüştü çam ve sakura da poposuna uyaran yaptı o günden sonra rahat rahat yapıyor,doktorun ismi aklıma gelmedi ya
Asdfasdf- deleted20517 doktorun ismine bakabilir misiniz bende randevu alıcam fakat bilmediğim için fikir almak istediimm
Asdfasdf- Neslihan1903 ablamın oğlunda da vardı o sürekli çocuk gastroentoloji bölümüne götürdüğünü söyledi ama burda o bölüme randevu alamadım sizlerden de bi fikir almak için yazdım çünkü çocuk çok fazla ıkınıyor çatlama falan olcak diye korkuyorum
Neslihan1903 Asdfasdf- bence cerraha gidin o gerekli olan yere gönderir bazı bölümlere o bölüme gitmeden geçilmiyor ya olabilir valla bizimkini cerrah çözdü bir kaç basit hareketle
Neslihan1903 Asdfasdf- geçer be annesi neler geçiyor büyüyorlar merak etme rabbim başka dert sıkıntı vermesin
Asdfasdf- iki_prens_annesi_ yaaa bunun sebebi neyden olabilir ki çocuklar gerçekten perişan oluyor yani