gokalpkus Gamze0633 ortopediden aldım hocam zorla 😑 ne zor işimiz ya bebeklerimizin yanında biraz daha olabilmek için
Gamze0633 gokalpkus hocam tanı olarak ne kullandı acaba doktor birde kaçar gün aldınız acaba zahmet olmazsa
gokalpkus z_eynep 2 yıl ücretsiz izin hakkımız var ama 2yılı bölebilirsiniz ister 2yılın tamamını tek seferde isterseniz 1er ay 24ay kullanabilirsiniz
Kami0684 Ygzefe ilk iki raporumu dogum yaptıran doktor verdi 21 gün +21 gün daha özel bir hastaneden kadin doğumdan 30 gun aldım sonra 30 gun yıllık iznimi kullandim, ankarada yaşıyorum kirikkalede devlet hastanesinden bulduk sonra kbb bölümünden 30 gün en sonda istanbulda bir özel hastaneden buldum 40 gün esimin isi geregi tanıştığı doktorlar vardı onlardan aldık hep ucret sadece muayene ucreti odedim
Durdudilerrr Ygzefe aralıkta göreve baslicam öğretmenim bnde oğlum 13 aylık olacak ailem yaşadığım yere taşınıyor torunlari için.. çok şanslıyım 😍 allah başımdan eksik etmesin anami babamı. Kredi olmasa ucretsize ayrılacaktm ama sıkıldım da biraz yalan yok çalışmak iyi gelebilr maaş karşılığı 3 gün caliscm yarım gün zaten 8 bucukta gder 12 buçukta gelirim inş
Rumuz Ygzefe bebeğim 5,5 aylık 1 ay heyet aldım şimdi izindeyim kasım ın sonunda biticek bi 20 gün daha rapor almak istiyorum sonra ben işe o kreşe
gokalpkus Gamze0633 menisküs yırtılması denildi birer ay aldım hocam. bi tanesindede doğumdan sonra skolyoz başlangıcı denildi ama bekarken hafif skolyoz vardı bende
Gamze0633 gokalpkus çok teşekkür ederim hocam inşallah bende alabilirim bugün doktora gidicem bakalım
Gamze0633 gokalpkus kesinlikle hocam birde ben gurbetteyim kimsemizde yok en azından bir ay daha alabilirim inşallah
gokalpkus Gamze0633 bende aynı şekikdeyim 🤦🏽♀️ görümcelerim bakacaklarını söylüyolar ama bi tanesi beni hiç dinlemez kendi kafasına göre yapar herşeyi deli ediyo beni
Deletedmom109 Öğretmenim oğlum 7 aylık olmak, Mart’tan beri ücretli izindeydim bi aydır ücretsiz ayrıldım. Nasipse Haziran’da başlıycam araya zaten tatil giricek derken tam başlamam gelecek Eylül’ü, oğlumun 1,5 yaşına girdiği dönemi bulur Allah nasip ederse 🌸