Ygzefe ilk iki raporumu dogum yaptıran doktor verdi 21 gün +21 gün daha özel bir hastaneden kadin doğumdan 30 gun aldım sonra 30 gun yıllık iznimi kullandim, ankarada yaşıyorum kirikkalede devlet hastanesinden bulduk sonra kbb bölümünden 30 gün en sonda istanbulda bir özel hastaneden buldum 40 gün esimin isi geregi tanıştığı doktorlar vardı onlardan aldık hep ucret sadece muayene ucreti odedim