amansallagitsin
Aşırı derecede fışkırıyordu kıyafetimi komple çıkarıyordum güneş çarpmıştı galiba ilçeden merkeze gitmiştik doktor ilaç yazdı ama ilacı kullandığım halde hala kusuyor tek fark artık fışkırır gibi değil de peltek peltek veya sulu.
Eşimde görevden gelmedi geri götürmiyorum annem diyor acaba mama mı böyle yapıyor ya da yediğin fazlasını mı kusuyor. Bu arada sma mama kullanıyordum doktorum bebeğim egzama oldu diye süt ve süt alerjisi olan bebekler için aptamilin mamasını yazdı acaba ondan mı diye de düşünüyorum