Kızlar bugün sıcak havanın etkisinden midir bilmiyorum oğlum sürekli kustu o kadar kustu ki 10 dan sonrasını saymadım yani büyüklerim de sütün ekşiyordur hava çok sıcak göğsünü soğut öyle memeni ver diyorlar sizce ondan mıdır yoksa hasta mı ? Ateşi de yok başka bişi olabilir mi ?