NeVoLif biz 4 bucuk aylığız ve 3. Ayimizin sonundan beridir var uyusada yanından ayrılamıyoruz çünkü hemen uyanıyor poposunu pişpişlemekten el uyuştu artık birde geceleri yüz üstü uyuyor ve emeklemek ister gibi poposunu kaldırıp gitmek istiyor olmayınca da mizmizlanıyor, zaten yataginda yatmıyor donemiyor diye ikimizde artık yerde yatıyoruz ama tabi bende ne bel ne boyun kaldı sürekli kucakta gezdirmekten😅