Biz 3 ay 29 günlük olduk 4 diyebiliriz yani. Kızım hanfendi patron bebeğim huysuzdu fakaaaat şu son 1-2 hafta zıvanadan çıktıkkkk. Gündüz toplasan 30 dk bile uyumuyor asla susmuyor hep ağlıyor ( kafası yarılmış gibi ) eller ağızda, ağız açık salyalar dışarda 🙈 yeminle bende şartel koptu fenalardayım sizlerde durum nedir. Gündüz meme de emmek istemiyor bu çocuk. Asla emzik almadı bardaktan su içer biberonu ağzına koymaz 🐥 çevrem acaba doymuyor da ondan mı huysuz diyip beni mamaya teşvik ediyor ama şuana kadar kilo takibi hep güzel denildi. Çarşamba aşımız var sorucam ama merak ediyorum bir benim cadalozum mu and içmiş anasını delirtmek için 😂😂 hayat çekkkk gezel sen de gelseneeeğ 🤪