Wee babyyve Philips kullandım bebeğim Philipsi sevdi 11.ayinda almıştım bende 13 aylik wee den bu kadar su icmiyordu Philipsle günde 3 tane bitiriyor artık suluktan mi sicaktan mi bilmem 😆ama benim için artısı wee de çok fazla su kaçıyordu boğazına çekince Philips zor çekilip az geldiği için bir kere bile kaçırmadı ondan sevdim çünkü şu kaçınca çok korkuyordum 😆