Usnac1995 Kızlar oğlum 11 aylık olcak, pipetli suluk almak istiyorum, Tomme tippe almak istiyorum en çok ama hiç bilmiyorum bu markayı iyi midir acaba, bir de baby plus uygun fiyatlı ve iyi yorumlar var. Siz ne dersiniz kullanan var mı ❤️
tubiiik_ Usnac1995 tomme tippe akıtmıyor guzel ama hortumu kısa su içerken kapagı bebegın burnuna degiyor benımki cok rahatsız oldugu için kullanmıyoruz
Usnac1995 Aalime şuan fiyatı da iyi sanki 167 tl düşmüş eğer değiyor derseniz onu alıcam 😍 birde boyutu nasıl bilgi vermemişler
Poyrazin_annesii Şu 69 lıra olandan aldım bn cok guzel cıktı kapagını kapatınca akıtma fln yapmıyor. Oğlum onla öğrendı pipetle içmeyı.
Usnac1995 Poyrazin_annesii çok teşekkür ederim, fiyat performans ürünü gibi geldi zaten. Bi bakayım tomme olan aklıma yatmazsa bunu alırım
Aalime Usnac1995 fiyat bedava pqhali bi marka 380 kusurdu bu urun Cok buyuj degil boyutlar haberiniz olsun bu attiginiz resim ici temoslu olan galiba yanilmiyorsam
incihanim_ Bende oğluma suluk bakıyorum şuan hiçbir fikrim yok 9 aylık sizce nasıl almalıyım bana da yardımcı olur musunuz
Usnac1995 incihanim_ bende bakıyorum işte, Avente okadar para vermek istemiyorum, fiyat performans ürünlerine bakıyorum. Yine kararsız kaldım ama wee alabilirim 😂
Usnac1995 Aalime sanırım o farklı bir ürün, bunun indirimsiz hali 270 çünkü. Birde pipet çok kısaymış o yüzden vazgeçtim ya
Usnac1995 incihanim_ benimki hani ucu çizikler var ya onu içine çekiyor kaldıramıyor havaya 😂 pipetli olsa içecek gibi geliyor bana
bebitonunannesi_ Usnac1995 en alttaki sarısı hem çok tatlı hemde yandan tutacaklari var oğlun için kolay olur
Usnac1995 cahillesohbetikestim bebitonunannesi_ bu markayı duymamıştım, indirim bitmeden e bebek e gidelim ozaman çok teşekkür ederim. ❤️
cahillesohbetikestim Usnac1995 wee baby koku yapıyor. Baby plus çabuk kırılıyor. Tomme tippee nin biberonlarından çok memnunum onu alabilirsiniz
oglumubeklerken Usnac1995 ortadaki suluktan var bizde aktif kullanmıyoruz yedek olsun diye almıştık ama gayet normal pipetli bi suluk hani bi esprisi yok daha iyileri vardır tabi ki
Minikece2020 @Usnac1995 en üstteki Web baby nin pembe olanını kullanıyoruz çok memnunum ne koku var ne sizdiriyor
Usnac1995 Minikece2020 aslında hani ilk kullanılan alıştırma bardakları var ya wee nin var bizde çok memnunuz bunuda wee den yana kullanırım o zaman büyük ihtimalle ❤️