Bebeğim sma içiyor mama fiyatları aldı başını gidiyor 400 gr 4-5 gün gidiyor anca. Kedim var onların mamaları da korkunç zamlandı. Uygun birşey alayım diyorsun içinde ne olduğu belli değil. Bu halk kaliteli ürünlere, gıdalara neden ulaşamıyor. Herşeyin ucuzunu tükete tükete insanlar sağlığından oluyor ömrümüzü kısaltıyor resmen.