leyla23 Ayfa1608 ebebekte 1 kilosu 400 tl olmuş. temmuzun 20lerine almıştık birkaç kilo 360a. 15 günde 40 lira zam gelmiş
livanurvealpinannesi61 leyla23 hangi mama trendyol da sma 1000 gr 375 ti aptamil uygundu şuan sma dan daha pahalı bende aptamil alıyordum sma alıcam şimdi
Kitapkokusu Cennetkokulum___ İşte orasıyla insanlar pek ilgilenmiyor açıkçası çünkü bir insanı tahrik edersen beraberinde elbet sorun çıkar. Burası da tahrik olmaya çok müsait bir yer. İkili iletişimde oldukça sıkıntı yaşıyoruz maalesef. Bu post diğerlerinin devamı olacak, zamlar konuşulsun tabii kimse kimseye hakaret etmeden.
_Clekli-avokad Kitapkokusu yani sen de polyannacılıktan vazgeçsen keşke. 5 kere düşünüyor millet bir şeyi alırken. Kalkmış hala burada hükümeti savunuyorsun. Başka postlarl da grup olup millete sataştığını görmesem inanırım yani böyle üstruplu konuşmaya çalıştığını
leyla23 Ayfa1608 konudan bağımsız evolvia deneseniz, hem 300 tl hem daha doyurucu sanki. ben bir öğün aptamil bir öğün evolvia içiriyorumda, belki bebeğiniz beğenir
Ayfa1608 leyla23 o mamadan o mamaya koştum. Hipp, hipp combiotic, sma, Bebelac Gold, en son Aptamil. Bana kabız yapmıycak gaz yapmıycak ve güzel kilo aldıran mama lazım. Evolvia nasıl kilo alımı
Ayseee001 leyla23 evet ya merkeze uzak olduğumuz için bimdeki bebitivadan alıyordum oda 280 a geliyor kg olarak kardeşim merkeze gidince aldırdım hala zam gelmemiş 300 lira ,üstelik bizimkiler ikiz çok çabuk bitiyor
Gulcann0 Güzelim ülkemiz geçim sebebiyle de can güvenliği sebebiyle de yaşanacak biryer olmaktan çıktı malesef. Daha da düzeltemezler bu enkazı..
Kitapkokusu Humeyra66 Konuşabilmeliydik maalesef konuşamıyoruz ve konuşamayacağız ama en azından biraz çabalarız diye ümit ediyorum. 🤗
Evaninanasi Acemilik28 bulunduğunuz şehirde veya kullandığınız mamada var mı bu uygulama bilmiyorum ama biz geçen hafta bir eczaneden bebelac Gold aldık. Normalde market fiyatı 340 oldu ki o eczaneye girmeden önce de 2 market gezdik. Girdiğimiz eczane bebelac’ın bayiliğini almıştı. Piyasa fiyatı 318 lira ama bayi fiyatı 240 tl dedi ki 240 a aldık. Bayiliğini aldıkları için direk marketlere satış fiyatından satıyorlarmış. Bence bulunduğunuz bölgenin eczanelerine bir sorun. Biz şans eseri bulduk ki çok iyi uygulama bence
Ayfa1608 Ayfa1608 çünkü bebeğim emmiyor sadece mama ve çok hareketli. Geçen ay Bebelac goldla sadece 300 gram almış
leyla23 Ayfa1608 mamayı biraz azatlmamı kilosu hafiften fazla olduğunu söylemişti doktor, kilo alımı güzel. aptamilden 4 ölçekle doyarken evolviada 3 ölçekle doyuyor benim bebeğim. gaz falanda yapmadı ama bebekten bebeğe değişir tabi
NEG Ayfa1608 golden goat kabızlık ve gaz sorunu yapmıyor kılo aldırıyor besin degeri yüksek. Ben doğdugundan beri kullanıyorum. Memnunum ama fiyatı 275🤦🏽♀️