Beste56 egee_momm sağlığında kilo alımında Bi sorun yoksa dertemyein her çocuk bir değil ya normal zaten o boylar 🤗
tosbiksmoms egee_momm arada duraksiyorlar doktorumuz öyle demişti bu ay uzamaz sonraki ay 3 4 cm uzar belli olmaz demişti. Eşim de ailesi de hep uzun boylular ben 162 eşim 185 bana cekmesinde.😀
Beste56 Humeyra66 aynı valla durum bendede aynı bende düşünüyorum yoksa dediğin gibi saç kalmayacak her yerden saçım çıkıyor sinir oldum
Eda1414 egee_momm anne sütüyle mi besliyorsunuz acaba ben hem anne sütü hem mama ile besliyorum suan 6 kilo doktor normal defi ama bana az gibi geliyor 🌸
Eda1414 egee_momm biz bu aralar çok meme reddi yaşıyoruz neredeyse bir haftadır hiç istemiyor almıyor memeyi günde 2 3 kere alırsa çok nadir mama da çok içmek istemiyor sanırım sıcaklardan 🌸
eylulyagizmoms_ egee_momm ya bizde de aynısı oldu 3. Ayında 63 cmydi 4. Ay aşısına gittik dün yine 63 cm hemşireye sordum neden uzamamş diye 3.ayda zaten ileride gidiyordu bu ay dengelemiş dedi
Seheeeeeeer egee_momm kilosu 8 boyu 67 cm tam 4 aylık olduk bu gün. 50 cm doğmuştu ama bende babası da uzun o yüzden sanırım. Sizinki de çok normal bence🥰
Arkadas3495 Seheeeeeeer 8 kilo mu maşallah benim kızım 5700 Gr az ama boyu 64 cm nasıl besleniyor bebeğiniz
Turuncgil egee_momm erkek mi kizmi bebeginiz. Kizlar daha yavas gelisiyor. Benm oglum 4 aylik 70 cm 7 bucuk kilo