egee_momm yediğ, içtiği ya boya gidiyor yada kilo alıyor aşkım,kilo almışsa sıkıntı yok benim kızım çok zayıf mesela doktor boyuna vermiş dedi…birde boy yüzde doksan genetik oluyor anne tarafı yada baba tarafı kısa ise çocukda kısa olabiliyor yada tam tersi