AslanBebeginAnnesi Selam kızlar su faturam 800 TL geldi merak ediyorum acaba herkeste durum böyle mi?? Yaz mevsimi olduğu için her gün duş alıyoruz acaba ondan mı bilemedim sizde durumlar nasıl
Ayssss1 AslanBebeginAnnesi bence bir yanlislik vardir canim gecen ay bana 600 geldi aradim sordum yanlislik varmis gelip baktilar bizde hergun dus aliyoruz 100 tl gelmis
Eslemsi_04 AslanBebeginAnnesi bua fazla gelmiş size bize gecen ay 180 falan geldi vu ayda yanlış bilmiyosam o civarlarda geldi
Elmas16 Ayssss1 merhaba nereyi aradınız gelip baktılar acaba süreç nasıl işledi bilgilendirir misiniz
AslanBebeginAnnesi Summerwine95 ama her gün çamaşır makinesi çalıştırıyorum ondan da olabilir mi acaba bilemedim ki
Summerwine95 AslanBebeginAnnesi yok yok onlarda olmaz mutlaka bir sıkıntı vardır.Benimde her gün çamaşır bulaşık makinesi çalışıyor böyle gelmedi.Bir kontrol ettirin
yagmurkokusu_ 298 tl gelmiş bizde her gün duş alırız bazen 2 defa bebeğim suyla oynuyor her gün küçük balkonu mu yıkıyorum sofra bezi çırptığım için klima suyu da arınsın diye.
Ayssss1 AslanBebeginAnnesi ama ben cok dikkat ederim suyu kullanirken mesela camasirim iyice birikmeden camasir makinesi kullanmam bulasik makinem tamamen dolmadan bulasik makinesini acmam yazin balkon vs yikarken klimanin suyunu kullanirim havalar sicak barajlarimizin durumu belli elimizden geldigi kadar dikkat etmek lazim ama 800 tl gelecegini dusunmuyorum size bence bir yanlislik vardir arayip sorun
yagmurkokusu_ AslanBebeginAnnesi evet bence tuvalet veya başka yerde su sızıntınız olabilir. Annemler bahçe suluyor domates biber ekiyorlar sizin kadar gelmiyor.
ilyestaa AslanBebeginAnnesi 3 kişiyiz . 3 umuzde günde en az 1 kez duş aliyoruz. Çamaşır makinası 2 günde bir çalışıyor bulaşık makinası günde 2 kez. Gelen fatura 150