Asilmomyyy oğlum emerek uyuyan bi bebekti 22 aylıkken zor bırakır diye bıraktırma işine girdim hem gece hem gündüz emen düşkün bi bebekti. Bi kaç gün annecim artık sen büyüdük sütünü bardakla içelim dedim, alıştırmaya çalıştım cümlelerimle. Sonra bi gece oğlum memişler hasta olmuş sen büyüdün artık sana süt veremiyorlar dedim sana ineklerden süt alalım inek sütü iç dedim resimler gösterdim inek resmi falan 😅 izledi öyle beni, sonrasında memeye baktı ağladı, ısrar edeceğini bildiğim için çapraz şekilde yani çarpı gibi olacak şekilde yara bandı yapıştırmıştım gögsüme. Açtı baktı ucunu bulamadı annecim bak sen artık büyüdüğün için memişte süt yok yorulmuş memiş dedim sana inek sütü falan dedim ağladı biraz ama uyudu. Gündüzde geldi açtı baktı aynı hikaye devam gündüz hiç sorun çıkarmadı ama 3 gece ağladı gece uyanıncada ağladı uyurkende sonra alıştı. Ben 7 gün bantlı gezdim 😅 geliyodu gögsümü açıp sarılıp öpüyordu gögsümü sonra kapatıyodu. Bi gün 7. Günde duştan çıktım bantı çıkarıp yenisini takmamıştım bornoz varken kucağıma geldi eyvah dedim şimdi emecek ama baktı öptü yine el salladı indi kucağımdan 🥲 böylece sonlandı arada yine açmak istiyor sen artık büyüdün diyorum bebişler süt içer memişten diyorum kapatıyorum 😅