Merhaba @Asilmomyyy , benimde kızım 18 aylık 1 ay önce bıraktık memeyi. Memeye çok düşkündü, uykuya sadece emerek dalıyordu ve geceleri de sürekli uyanıyordu. Gündüzleri de sürekli meme istiyordu 15 dk da bir. Öncesinde sen artık büyüdün sütü bardaktan içebilirsin tarzı şeyler söyleyip fikre alıştırdım. Sonra akşam uykusuna yatmadan önce bardakta kefir/süt içirdim ve 15 dk sonra yatağa geçip yanına yatarak kitap okuyarak pış pışla uyutmaya çalıştım ilk zamanlar direndi sürekli ayağa kalktı oyalayarak yatırmaya çalıştım ve gece emzirmeye devam ettim. 4-5 günde memesiz uyumaya alıştı. Sonra gece emzirmesini azalttım bir uyandığında verdim bir uyandığında pışpışla uyuttum 1 hafta böyle devam ettim azalta azalta. En son geceyi tamamen kestim. Gündüzleri emzirmeye devam ettim. 1 hafta sonra gündüz emmesini de azalttım yavaş yavaş 1 haftaya yayarak. En son günde bir öğün emmeye başladı onda da tekrar konuşarak. Sen artık büyüdün ve memeye by by yapıyoruz diyerek son öğünüde kestim. Aklına gelmeye devam etti bir süre tabi her söylediğinde memeye by by dedik dedim. Şimdi hala aklına düşüyor sonra kendi meme by by diyor :) bu süreçte bence zamana yaymak önemli çocuklar beklediğimizden daha kolay adapte oluyor ama bir an da olursa hırçınlaşma inatlaşmaya dönüşüyor olay.