Senayy Merhabalar. Süte alerjik reaksiyon göstermiştir büyük ihtimalle. Geçer merak etmeyin :) tadımlık olduğu için sıkıntı olacağını sanmıyorum. Ilk anne olunca böyle şeyler olabiliyor kendimden biliyorum. O kadar da uzmeyin kendinizi. Keyfî yerindeyse bi sıkıntısı yoksa geçer :) size de bir tecrübe olmuş bu daha çok dikkat edersiniz artık :)