4 ay bir haftalığız dun biraz tatsın diye kasığın ucuyla irmik tatlısı verdim sütle yapmıştım vermez olaydm böyle kızarıklık oldu doktora gittim sabah erken gel dediler sağlık ocağına gittim alerji olmş birdaha verme bağırsakları gelişmedi daha dedi tamam haklı ama tatsın istemiştim sadece kaşık kaşık yemedi ki ne olacak böyle hırıltısı da var doğdu doğalı zaten suphelenyordum çok moralm bozuk bugün 😔😔😔