Lala9358 evet bazi doktorlar evde az az ver falan diyordu ama benim oglumda hemen dudak kenarlarinda yaralar olusur ve hep ishal olurdu
Kakada kan gormedim cildi dokerdi surekli
Nerde oturuyorsunuz siz
Ben sakaryada oturuyorum alerjisi bolumu burda vardi ama doktoruna lanetler indirmistim
Dedimki çocuğum herseyi istiyo bi kiraker cubuk versem biswy olurmu
Bana kosup oynayan oglum icin siz ne diyosunuz ölur dedi bogazi siser anlamazsin nefes alamaz dedi ayy bir korkmustum o pskolojiyle eve geldim agla agla
Sonra izmit umuttepe hastanesi immunoliji alerji bolumune götürdüm orada sakince kontrollerini yaptiriyirdum ayda 1 testler falan
Onlarin konrtolunde yogurt kek vesaire veriyorduk
Direk cig sut degil ama 150 170 derecede pismis kek tarifi verirlerdi bunu kabul edebilir vucut bazwn derlerdi ve kontrolume giderken pisirir keki yanima gotururdum orda kek 8 parslcaya bolunur 1 dilimin 3te 1 ini ogluma ufak ufak yarim saat arayla yedirirlerdi orda her hangi bir reaksiyon olmadiginda evde diger dilimleri devam ettirirlerdi ayni sekilde ama benim oglum hemen ishal yada dudak kenarlarindan dokuntu yapardı
En son artik 3.5 yasinda yediginde bisey olmadığını gordum ogluma sut ve sut urunleri partisi yaptim cocuklari yedirdim 😊😊
Sizde gidebilirseniz izmitt umuttepeyi oneririm sizede