TheBaby anne babanın sürekli konuşması durumuna katılmıyorum benim kızım da konuşmuyor 2 yaşında 26 aylık evde 8 yaşında asla susmayan bir de ablamiz var hep iletişim halindeyiz ama yok konuşmuyor inatla. Artık parmakla göstermek nasılsa bunlar beni anlıyor diye düşünüp bilerek konuşmaya zahmet etmemek mi kolay geliyor anlamıyorum. İlgi vs ile alakası yok bence şuan ailemiz daha kalabalık ve daha çok insan içindeyiz ama ablası mesela evde sadece ikimizdik 1.5-2 yaşında konusmaya başladı hemde çok akıcı şekildeydi çok konuşurdu hala öyle çenesi hiç kapanmaz. Kardeşi de tam tersi her sorduğunu söylüyoruz kısa net cümleler kuruyoruz ama yok 😔😔 böyle iletişim çok zor oluyor çocukta sinir ve asabiyet yapıyor mizmizlik yapıyor sabırla bekliyoruz hepimiz son 20 günde baya açıldı ama 5-10 kelimesi vardı 25-30 a yaklaştı ama onlar da çok düzgün değil mesela file vi diyor mandala mammal diyor kolay kelimeleri söylemeye çalışıyor daha tek heceliler yok uzun kelimeleri nasıl söyleyecek bilmiyorum çok zormuş konuşmaması 😔