1ben1eymen 22 aylik kizim kelimesi az. 20 aylikken dil terapisti ile gorustum. Bir sekilde kendini ifade ediyorsa ve goz temasi varsa terapi almasina gerek yok dedi. Olabildigince anne disinda birileri ve akranlarla vakit gecirme tavsiye etti. Bir de konusurken cok basit konusmak gerekiyor. Mesela kaydiraga cikiyor çık, çık, çık sonra kay, kay, kay. Veya iç, iç, iç- aç aç aç gibi eğlenceli bi şekilde bir işi yaparken sadece fiili söyle dedi. Çok faydası oldu böyle konuşunca hemen 5-6 kelime öğrendi.