Tuba_01 B-alprsln bende denicem şimdi bakalım bana ne diyecekler 😂 bide çekmezsen geri gidiyor para denildi ondan merak ettim
B-alprsln Tuba_01 yok uzun bi süre kalıyo. Ben zaten e devletten yaptırdım eşime para yatarsa direk benim garanti hesabına yatcak pttye değil O yüzden bekliyorum ki yatsın 😊
SelimSongur Srfnr1 SGK ya mı başvuruyoruz canım ? Beni ordan kaymakamlığa yönlendirdiler oraya başvuracaksınız diye
Tuba_01 B-alprsln arıyorum bende ama telesekreter konuşuyor nasıl bağlanıcam müşteri hizmetlerine acaba
B-alprsln Tuba_01 valla geç bagliyolar ya ben baglamaynca 0 ı tusluyodum bazen bagliyodu bazen baglamiyodu
Mlkycl Tuba_01 bende eylülde doğum yaptım. Ödemeler ekim 25de başladı dediler. Büyük ihtimal sizinde yatmıştır
S_E_KLM OptimusPrime yatmıştır mutlaka canım telefonla sorgulama yapılmıyo malesef illa ki gidilmesi lazım 🤦🏻♀️