Simaa-1 gerçekten öyle benimde telefonum bozuk 2 senedir Allah’tan tam kapanma yok işimi görüyor 🤭🤭 evet evet öyle kıyafet de alıyorlar yiyecek desen dolapları ağzına kadar doludur. Çocukların elleri hiç boş durmaz sürekli yerler kapının önünde görüyorum bizim ülkemizde bizden iyi yaşıyorlar asıl sığınmacı gibi olan bizlerin biz değer görmüyoruz onlardan daha kötü durumda olduğumuz halde birde yardım eli uzanmıyor destek vermiyorlar. Allah yardımcımız olsun çocuklarımızın geleceğini düşünemiyorum ne durumda olacaklar bu kötülükle dolu dünya da. İnsanlar geçim sıkıntısı yüzünden eşini çocuğunu katlediyor geçimsizlik huzursuzluk kavga şiddet uygulanıyor sinir stresten herkes öfkeye bürünmüş durumda öte git desen saldırmaya başlıyorlar bişey soramaz dışarı çıkamaz hale geldi ülke kimseye güven yok