Prensesannesii44 Simaa-1 aman artık dünya yansa umrunda değil olan oldu ülke daha beter olmasin diye dua ediyorm sadece😂
Esma_muaz KalkBiCayKoy Neyi ifşalıyorum gizli kötü bişey yapmadım çok şükür Hakaret edemezsin önce karakterinizi düzeltin ondan sonra insanları eleştirin
2maviboncuk Prensesannesii44 Bana bak düzgün konuş ülke gitmiş bizim derdimiz ne senin derdin ne insanlarla dalda mi geçiyorsun halinden memnunsan sus otur
Prensesannesii44 2maviboncuk haddini bil sen kimsin ve ister konuşurum ister susarım ülke sadece sana mı ait boş yapma canımı sıkma
gulsk Simaa-1 valla calışanlara da yazık baziları da gidip personele patlıyor sanki fiyatları onlar belirliyor