Simaa-1 aynı durumdayım çocuğuma başkasından gelen giyilmiş kıyafetleri giydiriyorum. Üzerime bir şey alacak imkanım yok varsa yırtığı söküğü dikiyorum elimde maalesef. Karşımda Afganlı aile oturuyor 4 çocuklu ne zaman görsem ellerinde pideyle gidiyorlar biz normal somun ekmeği almakta zorlanırken adamlar çiftli pidelerle karnını doyuruyor ve her gün tavuk yiyorlar nerdeyse kokusu evime kadar gelir. Biz kendi ülkemizde bunları yiyemez alamazken onların bu rahat yaşam tarzları beni gerçekten çok geriyor bunlara sebep olanlara bende hakkımı helal etmiyorum. Sosyal yardıma başvuru yaptım kabul edilmedi. Ben çalışmıyorum eşimin düzenli işi yok sigortası yok sabit belirli maaşı yok ev kira arabamız yok çocuğum mama içiyor almakta zorlanıyoruz çoğu zaman alamıyoruz zoruma gidiyor bu şekilde yaşamak çok yoruldum artık