nolmuskine Kızlar bir buçuk sene önce sipariş ettiklerimin fiyatlarına baktım şoklardayım ve çok üzgünüm 😢
Nrc-2 nolmuskine ben dün migrosa gittim deodrantlarda falan indirm var diye gözlerime inanamadım indirimli hali 95 lira şampuan 60 70 duş jeli en ucuzu 50 60 yani hani bunlar hijyenik malzeme ya temizlik için yani ekmek gibi su gibi nasıl olurda bu kadar fahişleşir akıl alır gibi değil
Nrc-2 ZeynepOzcan zaten çay içip makarna yemekten belli bir grubun beyni küçüldü🤦🏻♀️ çocuklar yetersiz besleniyor ciddi anlamda eğitimci olarak bunların sıkıntılarını görüyorum b12 düzgün balık girmiyo evlere protein et vb çocuklarda hissediliyor
balkaymak__ Nrc-2 kesinlikle katılıyorum.İnsanlar doğru düzgün beslenemediğinden artık zekaları gerçekten gitti yarım akıllı gibi oldular.Tavuk yumurta et balık çoğu eve girmiyor
Olric11 nolmuskine istanbuldamısınız bilmiyorum ama çarşamba günü yeşil fasulye 50 liraydı kilosu barbunya 55 kışlık dolaba koyayım dedim bir kilo yemeklik aldım geldim
Simaa-1 Deletedmom_116 bir grup sacmalikla bu konu da tartıştık senin dediğinin aynısını söyledim oy verirken dusunseydiniz diye bana verdiği cevap diğeri gelse ne degisecekti belki de çok şey degisecekti göz göre göre ülke satılıyor mülteciler bizden çok çok iyi durumda yurt dışındakiler alışveriş yapmak için geliyor bende çocuğuma komşumun verdiği eskileri giydiriyorum konu kapandı hakkımı helal edersem ne oluyum
KalkBiCayKoy Azraada58 ben yemeye sağ kapıdan başlıyorum, sende diğer kapıdan yemeye başla karnımızı doyuralım 😶😁
sweet_mom__ Azraada58 kız togg umuz olsa kaç yazar asgari ücretli asla binemez zengin olmadıkça kimse binemez
KalkBiCayKoy Bende geçen seneki bim alışveriş fişini buldum, hey gidi günler dedim. O zaman pahalı dediğim şeylere şimdi olsa şükrederdim 😶