Hilalalp Sehal ben aldım doğum iznim bitiğinde 1 aylık sonrasında da okul kapandı zaten. Eylülde 7 aylık oluyor ama ücretsiz izin alacağım
Abf Miniko42 hmm öyle mi, böyle mi rahatlatiyorsunuz vicdaninizi, çalışmadan alınan maaşlarıda hayır yapiyorsunuzdur herhalde,
Miniko42 Abf ben almadım ama kimsenin hayatını ne yaşadıgını ne düşünsügünğ bilmeden saygısızca kimseyi itam edemezsiniz
minuq Sehal Şu ortamda heyet raporu almak neredeyse imkansız .Heyet raporu Allah korusun ailenizde bakıma muhtaç ciddi hastalığı olan kişilere bakımı için zar zor çıkıyor. Tek doktordan alacağınız raporda sizi bir kaç hafta idare eder.
minderbob Sehal ben de öğretmenim doğudayım ve ailemden uzaktayım yine de hakka girmemek için ücretsiz izin aldım yetmedi 5 yılı doldurduğum için verilen izni aldım 1 yıl da oradan kullandım tavsiye ederim.
Abf Miniko42 ben hey ay vergi veriyorsam hesabını da sorarım, her mesleğin çalışma saati şartları var, bunu bilerek mesleğini seçer insanlar , kimsenin şu veya bu nedenle usulsüz şekilde çalışmadan maaş alma hakkı yok,
Miniko42 Abf sen alma isteyen istedigi şekilde çatır çatır alır bizde veriyoruz vergimizi herseyimizi bu kadar fesatlıga düşmüyoruz😅