Sehal Kızlar okul başladığında bebeğim 4 aylık olacak o yüzden bırakmak istemiyorum. Tek hekim raporu veya heyet raporu alan oldu mu aranızda bu süreçte bilgi verebilir misiniz?
Wanderlust Sehal idareniz dahilinde yapin yapicaksaniz da cunku 1 ay dersler bos kalicak ucretsiz izin alsaniz 1 ay icin dahi ucretli ogretmen gelip derslerinize giriyor o yuzden idareniz onay verirse rapor alicak doktor da bulabilirseniz neden olmasin yapanlar var momandbabye ☺️
Abf Sehal tek doğuran anne olan ogretmenler zaten, hemen heyet raporunu patlatın, özel sektordekiler 2 aylık bebeğini bırakıp sürüne sürüne ise gitsinler, ne saçma bir düzen
BuzluKahve Sehal zaten çalışma saatleriniz az. Bu şekilde sormanız bile yasal suç. Cezası var. Kul hakkı diye de bir şey var tabi ilginizi çekerse.
Fulyy Abf ne sacma bi yorum siz de alın hanfendi elinizi ayagınızı baglayan mı var bi burası kalmıştı öğretmenlere saldırmayan pess !
superanne2 Abf yani hanımefendi öyle birşey yazmışsınız ki kendinizce haklı olabilirsiniz daha uzun da çalışıyor olabilirsiniz biz öğretmenlere göre sadece yazma uslubunuz yanlış şöyle bir durum var ben Diyarbakır in bir ilçesinde görev yapıyorum ne benim ne eşimin kimsesi yok bakıcı bulamadık bende bundan 7yil önce doğum yapınca heyet raporu kullandım 2aylik bebeği yanımda okula goturemeyecegime göre ne yapmaliydim peki sizce
Miniko42 Abf alan her ögretmen bununpara için almıyor doguda hizmet süresi uzamasın ailesinden uzak kalmasın diye alıyor saçma sapan parasal zihniyetinizi kendinize saklayın
biryazgecesi Sehal heyet raporu almak için mazeretiniz olmalı, bebeğinizin 4 aylık olması mazeret değil. Allah korusun sizde veya bebekte hastalık vs durumu olsaydı rapor alabilirdiniz. Bırakmak istemiyorsanız maaşsız izin kullanın bir meslektaşınız olarak tavsiyem odur.
Mrscapa Sehal heyet raporu için bir mazeretiniz olmalı. Sizde veya bebeginizde o tarz bir sorun yoksa disiplin suçu işlemiş olursunuz. Ortaya cıkarsa hakkınızda soruşturma açılır. Ücretsiz izine ayrılsanız daha dogru olmaz mı?
Asdfghh Sehal acikcasi bnde doğru bulmuyorum heyet raporu almayı. Okula gitmeden , çalışmadan maas alıyorsunuz. Üstelik ogrenciler icinde sikinti oluyor. Boş geçiyor dersleri.
Abf Miniko42 hmm öyle mi, böyle mi rahatlatiyorsunuz vicdaninizi, çalışmadan alınan maaşlarıda hayır yapiyorsunuzdur herhalde,
Sehal İnsanların hayatlarını bilmeden konuşmak ne kadar kolay. Eşim yanımda değil. Tek çalışıyorum. Ücretsiz izne maddi durumdan dolayı ayrılmamam. Bebeğime bakacak kimse yok şuan. Bakıcı arıyorum zaten bakıcı bulduğumda rapora da ihtiyacım kalmayacak ama bakıcı bulana kadar bir şekilde rapor almam lazım kendi yaşantılarına bakıp başkalarını yargılan bilip bilmeden konuşan insanları kınıyorum.Çok yazık çok…
ruveydaensar Sehal ben ücretsize ayrıldım. Ancak doktorlar uygun gördüğü takdirde veriyor. Ücret karşılığı verenler de var tabi ama çoğu hastane kabul etmiyor bunu. Tanıdıkla falan hallediyorlar. Bir ay sonra da 5aylık olacak o zaman da küçük bebeğiniz. Sonrasında yine ücretsiz alacaksanız en baştan hiç heyet işine girmeyin ki mağduriyet yaşanmasın.
DAO Sehal Şöyle bir aydınlatma yapmak isterim tek hekim raporu 10+10 gün şeklinde verilir. Heyet raporu için 3 hekim imzası olması gerekir. Yani heyet alabilmek için ya çok samimi olduğunuz bir doktoru yada orta samimiyetinizdeki 3 doktorla anlaşmalısınız ki size heyet versinler.