lisansli_Mom49 Nisaask gss nedeniyle diyor aradım dedi gelmenize gerek yok kendisi düzelecek daha aynı
Nisaask Eren42 benimde görümcem alıyor. Gözlerine dursun. Ev onların kaynanası emekli maaşı var eşi hem engelli maaşı hemde asgari ücret alıyor. Ayriyeten gorumcemin evi var. Şeytan diyor şikayet et
Deletedmon_65 Eren42 ya işte bak fakirin yüzü güler mi gülmez ne evim var ne arabam hic birseyim yok çok üzülüyorum