Maco_44 Nisaask kaç defa başvurdum çıkmıyo🥺 beden çıkmıyo anlamıyotum. Oturdugum ev kira asgari ücretle çalışıyor eşim
Deletedmon_65 Nisaask kac kere başvuru yaptım çıkmıyor eşim engelli çalışmıyor benimde sigortam yok sadece eşimin var oda fizik tedaviye gidebilmesi icin durumları çok çok iyi olanlara çıkmış çok üzülüyorum.
lisansli_Mom49 Nisaask benim hala aynı çimer de yazdım değişen bir şey yok bir şey yaptınız mı ? Bide hani ildesiniz acaba
Maco_44 Nisaask hangi kuruma başvuru yapiyim. Hani kiradayım kiram 8 bin eşim tek çalılıyp asgari ücret çıkmıyo. Ama evi olan geliri olana çıkıyo ya
Simaa-1 Maco_44 evet tek şartı o zaten zengin olmak bende kaç kere başvuru yaptım evi arabası olanlar utanmadan alıyor bize yok
Maco_44 Deletedmon_65 Fakirler bu ülkede ölsün. Zenginlere tüm yardım🙄 şuan verilmesi lazım olan kişi sizsiniz yani
Nisaask lisansli_Mom49 Diyarbakır canım sosyal hizmetlere gideceksin. Durumunu söyle hemen işleme alıyorlar. ben kuruma gittim. Kurum bana güncelleniyor diye öyle eski haline dönecek dedi. Sizin aciklamada ne yaziyor
Hazeralisa Nisaask benim hala düzelmemiş illa kuruma gitmek mi gerekiyor? Tekrar başvuru yaptım ama hala aynı gss nedeniyle fes edildi yazıyor
lisansli_Mom49 Nisaask gss nedeniyle diyor aradım dedi gelmenize gerek yok kendisi düzelecek daha aynı
Nisaask Eren42 benimde görümcem alıyor. Gözlerine dursun. Ev onların kaynanası emekli maaşı var eşi hem engelli maaşı hemde asgari ücret alıyor. Ayriyeten gorumcemin evi var. Şeytan diyor şikayet et
Deletedmon_65 Eren42 ya işte bak fakirin yüzü güler mi gülmez ne evim var ne arabam hic birseyim yok çok üzülüyorum