YYenianneeee Postu ağlayarak okudum bende bir anımı paylaşmak istedim, 6-7 yaşlarındayım babamın marketi 1-2 km ötede bisikletle gidiyorum hergün gittiğim yol ama o gün çok hızlı gidiyordum ve bisikleti durduramadım başka yönede çeviremedim karşımda bir araba o hızla park halindeki arabaya çarpacağım korkuyorum öyle hızlı gidiyorki sanki yokuş aşağı gidiyorum, tam arabanın önünde orta yaşta biri durdu ve bisikletimi önden tuttu normalde o hızla tutulduğunda bile sarsılmam gerekir sanki kendiliğinden duruvermiş gibi oldu bisiklet, bana kızım dikkat et kendine dedi tam teşekkür etmek için kafamı kaldıracağım adam yok oldu , önüme arkama bakıyorum kimse yok, cadde boyu bir ara sokak yok gitse görmem lazım göremedim, Hızır A.S mıydı bilmiyorum ama Allah o adamdan bin kez razı olsun.