YYenianneeee ben de benimkini anlatayım. Ben ortaokula başlamadan tesettüre girdim, ortaokulda serviste başörtümu bağlar okula gelince çıkartırdım. Lisede yatılı bir okul kazandım, kaldığım yurtla lise arası yürüyerek 20 dk, yine başörtümü yapıp çıkıyorum,okul çıkışı öğretmenlerin arabasının camında bağlayıp yurda gidiyor falan. 1-2 ay geçti böyle, öğretmenimin biri beni arasının camında başörtümü bağlarken görmüş, beni kenara çekip" benim arabamda başörtünu bağlayamazsın "dedi. Çok üzülmüştüm, sonra baktım başka tesettürlü arkadaşlarımda var ama onlar okula giderken açık gidiyorlar, başörtüyle falan uğraşmıyorlar, o ara ben de bunu düşünmeye başladım ben de mi öyle yapsam falan diye.ben böyle yürürken gerçekten yüzünü hiç unutmadığım ak sakallı nur yüzlü bir amca beni durdurdu “kızım dedi böyle ne güzelsin Allahın emrini başında taşıyorsun ne olursa olsun vazgeçme” dedi. Arkadaşlarım da o sırada çeşmeden şişelerini dolduruyor ben 10 mt ilerideydim, geri döndüm kızlar ben böyle düşünürken bak su amca bana ne dedi diye onlara da gösterecek tim amca 10 snde ortadan kayboldu… Hala tüylerim diken diken, iyi ki o gün geldi, Elhamdülillah