kuzey-21 boyle birsey benim bir tanidigimizda basina gelmis.Oglu 3-4 yaslarinsayken kapiya bir adam gelmis acim deyip ekmek parasi istemis,evde para yokmus ama ekmek makarana falan varmis ama icerde cocukta var diye ugrasmak istememis adami gondermis.Kapiyi kapatmasiyla bir ciglik duymus bakmis ki cocugunun vucudu sobadan yanmis, aylarca tedavi gormus.Şükür ki iz falan yok ama hala daha soyler belki o adami bos gondermesem boyle olmayacakti diye.Zaten o zamandan sonra kapisina gelen yada karsisina gelen kimseyi boa cevirmemis.