Seyda2309 ilaca kötü gözle bakmıyoruz. Benim söylemim üzerine yazdı hanım efendi bana verilen ilacın benim hareketlimi yavaslattiginu hissettim ve bıraktım. Bizim ailemizde genetik bı polar hastalığı var ilaçlarla fazla fazla iç iceyiz bu nedenden dolayı . Rabbim kimseye yaşatmasın şu an teyzem bı polar hastasi o ilaçlar olmasa çok zor iyileşir. Ben sadece kendi açımdan söyledim