Tomris-Hatun Rabia_kk gecmiyor ama alisiosun . Ve kuvvetini yitirio . Ilacla tedavi olmayi deneme bile en ufak birakma surecinde eskisindende beter oluon . Kendini kuvvetlendir sari kantaronlu melissa cayi ic sakinlestirip ehilestirio sakin oldukca anksiyetr depresme zzaten . Ve sunu unutma tek degilsin . Ataklarin geldikce bunu kendine de suan bu yasadigim durumu herkes yasiyo bu korkular sanrilar gercek degil ve ben bundan korkmuyorum bunu tekrarla hep . Iyi olacaksin 🥰
kahvepres Rabia_kk malesf bndede eşim bazn kizyr artk ytr die hersyden korkuyursun birde ahh 2 günde bir tek kalıyurum kafayı yiyorum tek
sunflower01 Rabia_kk ölüm korkusu falan sarıyor bazen elim ayağım titriyor kalp çarpıntısı meydana geliyor namaza başladım hafifledi öyle ağır atak gecirmiyordum ama gelince anlıyordum depremde de tetiklendi bide anneannemi kaybedince iyice düşünür oldum vs .
Htcpkrrrr01 Atlatamıyorsun en küçük gerginlikte korkuda başa sarıyor sadece kafa dağıtmaya çalış kendine en iyi gelen şeyi uygula ben duşa giriyorum girince geçeceğini düşünüyorum hafifliyor
Rabia_kk kahvepres bende bu hafta tek kalıyorum salak saçma şeyler düşünmekten mutlu olmayı unutuyorum mesela eşim hayal kurar şöyle böyle ben sessiz sessiz bakarım içimden inşallah falan derim ama sizdemi oylesiniz
Ygzbebis Var atlatamıyorum her gün kendime destek olacak bişey söylüyorum ama yok dr gidicem sanınırım hap için
kahvepres Rabia_kk malesefff bndede öyleyim bugün yine tekim kendi kendme acaba sesmi glyr diorum uyumdn önce 20 defa kapinin dürbünene bakarm biri varmi die ayy
Buse18062 Geçmiyor bende de var çocukluktan kaldi. Depremden sonra tetiklendi maalesef. Psikiyatri desteği aldım ama verilen ilaçlarin beni uyusturdugunu hissettiğim ilk gün ve bir dsha kullanmadım. Dua ediyorum Rabbime sığınıyorum başka yolu yok sanırım
Buse18062 kahvepres bende ilk defa depremden sonra ilaç tedavisi düşündüm daha önce pskologa gidiyordum. Hala geceleri deprem oluyor diye uyanıyorum umarım gecicek Allah büyük
Seyda2309 kahvepres neden ilaç daha kotu yapsın ? Şu ilaçlara madde gibi bakmayın . Nasıl vücudunuzda vitamin eksikliği olduğunda takviye yapıyorsanız buda öyle bişi . Beyinde Serotonin eksikliğinden oluyor buda ve ilaçla takviye yapiyorsunuz . Ayrıca kırmızı receteliler bagimlilik yapar . Bırakma surecide aşama asamaa olursa hiçbir sorun olmaz .
kahvepres Buse18062 aynenn bn hele uzandğm gibi salanyrm yeni yeni birz durdu uzandgm gibi salanyr gibiydim gözümü kapatamyrdum
kahvepres Buse18062 27 yıldr ilk defa byle bi deprem gördm hata baya ağldm dedm ölcz buraya kdr 1 ay eve giremdk
Tomris-Hatun Doga0812 degisir mesela simdi krndime zarar versem kim durdurcak ya verirsem ya sunu yaparsam ya bunu yaparsam bi yerin agrio mesela kesin kanserim kesin buyum cok farkli . Kalbin hizli atsr midende dahil aha ölüyorum . Heran bisi olcak hissi