Yagmur982 bademcik yada geniş eti problemi var mı onlara baktırdınız mı genellikle oda asıl iştahsızlığın nedeni benim kızım da 4,5 yaşında oda çok iştahsız sebze et yemez onda 2side var kışa doğru ameliyat olması gerekiyor bende de küçükken vardı bu sorun bademcik ameliyatı oldum ondan sonra iştahım açıldı. KBB da bir götürün