Kızlar kızım 4 yaşında 13 kilo kışın 15 kiloydu zayıfladı iyiyce hiç birsey yemiyor ama mecazi olarak değil gerçekten hiçbir şey yemiyor önceden de sadece çorba içerdi sebze et tavuk hiç birini yemezdi artık çorba dahi içmiyor bütün gun aç doktora götürdük vitamin değerleri düşük vs dedi ferrozinc ve d vitamini verdi kullandık bı faydası yok iştah açıcı önereceginiz birşey var mı acaba kardeşini mi kiskaniyor da yemiyor bilmyorum kreşe de yazdirdik Eylül’de başlayacak insalah orda yer biraz