KalkBiCayKoy yok valla niye şaka yapayım ciddiyim çok seviyor aşırı derece de sabah kahvaltıda bile omlete banıp banıp yiyor bir ara yedirmedim gaz problemi olur diye o zaman işte hastaneye gittik hasta olmuştu anladım ki soğan antibiyotik görevi yapıyor şuan maşallah var güzel yiyor onunla birlikte