Kızım 1 yaşına girecek daha hiç 3T izletmedik, vermedikte.
Haftaiçi gündüz annem bakıyor onun dışında hep ben ilgileniyorum, annemde bende hep oyun oynuyoruz işimizi beraber yapıyoruz. Bir ara telefona sardı şimdi evde hep telefonu saklıyoruz (tabi dayanamayıp resim video çekiyoruz sonrasında hemen saklıyoruz) . Çalışmayıp evde olsaydım da 3T’den kızımı uzak tutardım. Zaten eşimle bizde tvyi unuttuk kızım uyuyuncada izlemiyoruz, açsak bile öyle görüntü olsun diye açıyoruz