Kızım 22 aylık çocuğum bu şarkılı çizgi filmleri çok seviyor işim olduğunda arada açıyorum ama kızım diğer yaş grupları ile geride gidiyor nası l bir yol izlemeliyim.Gerçekten çok etken mi bu tv izletmek.hiç açmadığım zaman kendi gelip getiriyor kumandayı açmayınca ağlıyor..Unutturmaya çalşıiıyorum ama sonra yine aklına geliyor