muratnannsi
Merhaba
Benim oğlum da 17 aylık 14-15 aylık iken bizimde kabızlığımız oldu ama demir ilacı kullandığımız için oluyor malesef.sabah akşam zeytinyağ verdim üzerine su içirdim.duğhalac kullandık bi ara oda işe yaradı.demiri bırakmadığımız için devam ediyor yani hergün değil 2 günde bir yapıyor.karpuz yediriyorum bol su içiriyorum yeşil mercimek çorbası iyi geliyor.birde makat çatlağı için doktorumuz 2 tane krem verdi 2 haftada düzeldi şükür.ondan sonra da yapmaya başladı.birde bu arada corona oldu corona da ishal yaptı ondan sonra da düzenli yapmaya başladı.yani belli bir dönemde oluyorlar korkmayın geçecektir inşllah.