Bebegm 15 aylk .bu zamana kadar ara ara kabiz oldu ama doğal yollarla hallettik 1 gun falan sürerdi. Smdi uzun suredir kabiz .doktora goturdm .röntgen çekildi. Duphalc ve lavman verdi .duphalac onceden 2 kere kullanmstm. Kullandgm gbi anında yapardi .ama smdi asla yapmoor .lavmanla yapior .deliricm artk .niye bu sekilde oldu cidden anlamıyorum. Farkli hic hirsey vermedm .hatta normalde her sabah muz yerdi gene sknti olmazdi .hepsni kestm. Muz seftali patates vs asla vermiyorum. Ama hala yapmıyor hala yapmior .cok üzülüyorum