AselParla aguline şurup başlayın etkisini hemen göreceksiniz. İçinde yağlar var ben kendimde içiyordum bebeğime de veriyordum 1 aylıkken başladık kesinlikle denemenizi öneririm. Damla olarak da biogaia kullanıyordum. 2.5 aylıkken sap simplekse başladım keşke en baştan kullansaydım dedim öyle rahat çıkarıyor ki. Şimdi 3. Ayına gireceğiz