Kızlar postlarimi yorumlarımı bilen bilir. Kızım aşırı gazlı ve sadece 1 buçuk hafta falan guzelce yapabildi . Şuan gazı iki günde bir cikartnaya başladı canı çok yanıyor.hem biogia hem metsil kullanıyoruz. Kimyonda içiyorum ,bacak hareketleri masajlar hepsini yapiyrm
Bunun dışında ne yapabiliriz .yaptm ise yaradı diyen var mı