Ayy bende bunalmış durumdayım kızlar fenalardayım yani daha öncede yazmıştım zaten hala bir gelişme yok😣 yaz günü,havuzdu,denizde derken oralarda bırakıp duruyor akşam evde de devam ediyor bir türlü öğrenmek istemiyor ve yaklaşık 20 gündür uğraşıyorum bizim sürecimiz gerçekten çok zor geçiyor🫤çevremde duyuyorum bazen 3 günde öğrenen çocuklar varmış bu mümkün mü gerçekten!