Yagmur12 çevresinde çok kız varsa ondan olabilir. Benim kuzenim ablası ve iki kız kuzeni ile büyüdü, mahallede de kız çocuklar vardı hep, bu nedenle onlara özenirdi. Ablasının kalpli gözlüğünü takar, bana da oje sürsenize derdi. Büyüyüp erkek arkadaşları ile takılmaya başlayınca geçti.