7 yaşında bi yegenim var kendisi sürekli barbi bebeklerle oynuyor makyaj yapmak istiyor anlasına bana oje sür diye aglıyor acaba ilerde düzelirmi bugunde gördüm pembe ruj sürüp barbie bebekle oynuyodu sizde çocuklugunamı vermeliyiz ama 1 kere 2 kere degil 2 seneye yakındır sürekli böyle