eylulcakir eger sizin anlattiginz gibiyse farkli bir sey yoksa pek bise cikmaz bu ulkede trafik kazalarinda malesef ceza alinmiyor disarida geziyorlar benmde basima geldi 2 sene once iste kzm 4bucuk yasindaydi ozaman adam kor nkta gormedim filan dedi kzm vefat edince iceri girdi. 40 gun yatip cikti tabi bi ceza almadi yani daha da mahkemeler devam ediyor ama pek bisey cikacagini sanmiyorum