eylulcakir Allah şifa versin çocuğa, inşallah iyi olur bir an önce hayırlısıyla. Bu sene eşim de 8 yaşındaki bir çocuğa çarptı, maalesef bacağı kırıldı çocuğun. Esim hatasizdi hatta çarpmamak için uğraşmış ama olmamis. Sonuç olarak ceza almadı, aile de şikayetçi olamadi çünkü olsalar bile raporlar eşimde bir hata görmüyordu.